Diagned organiseert workshops: “What makes people tick” en “LinkedIn”

Op woensdag 13 maart a.s. organiseert Diagned twee workshops die te maken hebben met effectieve communicatie: over het zakelijk gebruik van LinkedIn en over ‘What makes people tick’ (oftewel: hoe kunt u dezelfde kernboodschappen goed vertalen naar verschillende doelgroepen).
In de ochtend geeft Leon Tindemans van ‘TTM Communicatie’ een workshop over zakelijk gebruik van LinkedIn. U leert welke mogelijkheden en kansen LinkedIn u kan bieden, en tevens op welke wijze u kunt bijdragen aan het uitdragen van de algemene boodschap rond de meerwaarde van laboratoriumdiagnostiek van Diagned.
 
De titel van de workshop in de middag is “How to communicate value: lessons from the campaign world for the Dx world.”  Deze workshop wordt verzorgd door Joseph Elborm van het bureau Harwood Levitt uit Brussel. ( http://www.harwoodlevitt.com/who-we-are/#modal-4 ). Hij begeleidt onder meer ook MedTech Europe in de campagne over de waarde van laboratoriumdiagnostiek.
 
De workshops vinden plaats op het kantoor van Diagned (Lejeune Association Management), Laan van Nieuw Oost-Indië 131 G, Den Haag. U bent van harte uitgenodigd om u in te schrijven voor één of voor beide workshops. Op 29 januari is een uitnodiging en een uitgebreid programma verzonden per email. Klik hier voor de tekst. 
 
Er is een beperkt aantal plaatsen: schrijf u snel in!
Gepubliceerd op:   6 februari 2019 175 x bekeken