Deelname workshops communicatie en meedenken over modelovereenkomsten

Tijdens de ALV van 23 november is een drietal initiatieven gepresenteerd, waarvoor leden zich kunnen opgeven:
  1. Een workshop “Linkedin”, over de mogelijkheden van dit medium voor effectieve communicatie voor Diagned én voor u.
  2. Een cursus “What makes people tick”, over een nieuwe benadering van op communicatie aan de hand van het concept uit het gelijknamige boek van Chris Rose, en dat de basis gaat vormen van communicatie over meerwaarde vanuit MedTech Europe.
  3. De Diagned Projectgroep die gaat meedenken over modelovereenkomst voor (medische) investeringsgoederen.
Bent u geïnteresseerd in (één of meer van) deze drie onderwerpen en heeft u zich nog niet opgegeven? U kunt dit alsnog die via dit online formulier. U kunt ook uw collega’s hierop attenderen; er is geen limiet op aantal reacties van een bedrijf.
 
De workshop en de cursus staan gepland voor de eerste weken van februari. De definitieve datum wordt binnenkort bekend gemaakt.
Gepubliceerd op:  12 december 2018 112 x bekeken