Save the date: Diagned Ledenvergadering 21 juni 2013

Op vrijdagochtend 21 juni 2013 vindt de algemene ledenvergadering plaats van Diagned. Locatie is wederom Hotel Houten.

Naast de reguliere ledenvergadering, waar u op de hoogte wordt gebracht van alle lopende zaken die de IVD-branche aangaan, zal er ook weer een inhoudelijke gedeelte zijn. Het programma is nog niet definitief; u hoort zo spoedig mogelijk van ons. Noteert u de datum alvast in uw agenda.

Gepubliceerd op:  14 mei 2013 947 x bekeken
Gerelateerde artikelen

Terugblik ALV 29 maart 2019

Op 29 maart 2019 vond de eerste ledenbijeenkomst van 2019 plaats in Houten. Ook deze was weer druk bezocht. Gastspreker was Huub Raemakers, Partner Strategy Counselors bij Twynstra Gudde, en auteur van een rapport uit 2018 over de toekomst van de medische diagnostiek. Hij presenteerde bevindingen uit zijn onderzoek en de leden gingen met hem in gesprek over de toekomst van de laboratoriumdiagnostiek.

9 april 2019121 x bekeken

ALV 29 maart 2019: wederom blik op de toekomst

Op 29 maart 2019 vindt de eerste ledenbijeenkomst van 2019 plaats in Houten. Wederom zal het inhoudelijke gedeelte gewijd zijn aan het thema ‘Toekomst van de laboratoriumdiagnostiek’. Gastspreker is Huub Raemakers, Partner Strategy Counselors bij Twynstra Gudde, en auteur van een rapport uit 2018 over de toekomst van de medische diagnostiek.

13 maart 2019120 x bekeken

ALV 29 maart: Save the date